• Increase
  • Decrease
  • Normal

Current Size: 100%

Error message

The text size have not been saved, because your browser do not accept cookies.

Regulamin konferencji

Regulamin II Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej

"Stany Zagrożenia Życia i Zdrowia u Dzieci. Teoria i Praktyka"

 

Miejsce: Aula AB, Centrum Dydaktyczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego,
ul. Księcia Trojdena 2a, 02-109 Warszawa

Termin: 15 marca 2023 r.

Organizatorzy: Zakład Ratownictwa Medycznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego (ul. Litewska 14/16, 00-575 Warszawa), Lotnicze Pogotowie Ratunkowe (ul. Księżycowa 5, 01-934 Warszawa), Dziecięcy Szpital Kliniczny im. Józefa Polikarpa Brudzińskiego (ul. Żwirki i Wigury 63A, 02-091 Warszawa), Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza SPZOZ w Warszawie (ul. Niekłańska 4/24, 03-924 Warszawa)

Uczestnicy konferencji: lekarze różnych specjalności, w szczególności:  pediatrzy,  chirurdzy dziecięcy,  lekarze medycyny ratunkowej; także pielęgniarki i ratownicy medyczni pracujący w systemie Państwowego Ratownictwa Medycznego.

Zakres programowy: obejmuje zagadnienia stanów nagłych u pacjentów pediatrycznych.

Realizacja treści programowych: konferencji obejmuje wykłady

Czas realizacji konferencji: zgodnie z właściwym programem; wykłady – 9 h.

 

Liczba uczestników: 900 uczestników.

Organizacja konferencji:

1. Na miejsce konferencji uczestnik dojeżdża we własnym zakresie. Organizator nie  pokrywa kosztów podróży ani zakwaterowania.

2. Organizator zapewnia zrealizowanie zakresu tematycznego konferencji przez wykwalifikowaną kadrę z odpowiednim przygotowaniem merytorycznym                                             i praktycznym doświadczeniem z zakresu prowadzonego wykładu.

3. Organizator zapewnia podczas konferencji odpowiednio przystosowaną salę dla wszystkich Uczestników.

4. Organizator informuje, że konferencja będzie rejestrowana poprzez utrwalenie jej przebiegu w formie dokumentacji zdjęciowej. Fotografie mogą być prezentowane na stronach internetowych Organizatora oraz w materiałach promocyjnych, jak również są formą udokumentowania zorganizowanej konferencji. Wydarzenie jest również propagowane w mediach społecznościowych, więc wizerunek może być publikowany w mediach elektronicznych.

5. Uczestnicy otrzymają materiały konferencyjne, a na zakończenie konferencji każdy Uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa.

6. Organizator ma prawo odwołać konferencję w przypadku zgłoszenia zbyt małej liczby uczestników lub z innego niezależnego od Organizatora powodu.

7. Organizator ma prawo do modyfikacji programu konferencji.

8. Uczestnik przez cały czas trwania konferencji ma obowiązek nosić przypięty  w widocznym miejscu identyfikator, który otrzyma w punkcie rejestracyjnym.

9. Uczestnik podczas wydarzenia edukacyjnego ma obowiązek stosowań się do zaleceń Organizatora oraz przestrzegać reżimu sanitarnego w celu ochrony przed zakażeniami drobnoustrojami chorobotwórczymi.

REGULAMIN UCZESTNICTWA

Uczestnik konferencji wypełniając i przesyłając formularz zgłoszenia, jednocześnie akceptuje warunki udziału w konferencji oraz zapisy regulaminu uczestnictwa, a w tym:

1. Wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w formularzu zgłoszeniowym, przez Zakład Ratownictwa Medycznego WUM oraz inne upoważnione przez Organizatora podmioty, w celach związanych z organizacją i udziałem w konferencji, zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 poz. 1000 z póżn. zm.) oraz rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679  dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - RODO.

2. Jednocześnie Uczestnik przyjmuje do wiadomości, że Organizator jest Administratorem Danych i że przysługuje mu prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich poprawiania. Podanie tych danych jest dobrowolne, ale jest warunkiem udziału w wydarzeniu edukacyjnym.

3. Wyraża zgodę na wykorzystanie wizerunku przez Organizatora lub inne osoby na zlecenie Organizatora, w tym zwielokrotnianie wszelkimi technikami, rozpowszechnianie i publikowanie w prasie, broszurach, ulotkach, mediach elektronicznych w związku z organizacją, udziałem, relacjonowaniem przebiegu i dokumentowaniem Konferencji. Zgoda na wykorzystanie wizerunku jest dobrowolna.

4. Organizator informuje, że zgoda Uczestnika może być cofnięta w dowolnym momencie, a wycofanie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

5. Akceptuje klauzulę informacyjną Administratora zarówno w zakresie rekrutacji na wydarzenie edukacyjne jak i do udziału bezpośrednio w konferencji.

6. Uczestnik zobowiązany jest do przestrzegania zakazu nagrywania zajęć dydaktycznych w czasie wydarzenia edukacyjnego  za pośrednictwem telefonów, kamer, dyktafonów, oprogramowania komputerowego i w jakiejkolwiek innej formie, bez pisemnej zgody Organizatora.

7. Materiały szkoleniowe i konferencyjne, które Uczestnik otrzymuje podczas szkolenia, wręczane są na potrzeby edukacyjne i nie mogą być powielane i rozpowszechniane bez pisemnej zgody Organizatora.

Polityka prywatności i ochrona danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej RODO) (Dz. Urz. UE L 119/1) wskazujemy, że:

1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Warszawski Uniwersytet Medyczny z siedzibą przy ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa.

2. Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, telefonicznie:  22-57-20-320 lub mailowo: iod@wum.edu.pl.

3. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z RODO w celach wynikających z organizacji i uczestnictwa w konferencji (wydarzeniu edukacyjnym).  Państwa udział jest oparty na wyrażonej zgodzie w oparciu o art. 6 ust . 1 lit a RODO.  Podanie danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.

4. Pana/Pani dane osobowe, w zakresie wizerunku będą przetwarzane zgodnie z RODO w celu dokumentacji i informowania o działalności podmiotu oraz publikacji Pana/Pani wizerunku w celach promocyjnych Organizatora w postaci fotografii w internecie i mediach na podstawie zgody w oparciu o art. 6 ust 1 lit a RODO.

5. Pana/Pani dane osobowe wskazane powyżej w pkt 3 i 4 będą przechowywane przez okres prowadzonych działań edukacyjnych i organizacyjnych wydarzenia oraz w okresie archiwizacji zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, bądź do czasu wycofania przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie w tym celu z uwzględnieniem, że emisja w ogólnodostępnych formach publikacji nie jest ograniczona czasowo i terytorialnie (FB, YouTube).

6. Dane osobowe osób zgłaszających się za pośrednictwem formularza kontaktowego  przetwarzane będą zgodnie z RODO, w celu skontaktowania się ze Zgłaszającym, przesłaniem zgłoszenia, udzieleniem odpowiedzi na zapytania oraz uwagi w oparciu o art. 6 ust 1 lit f RODO-prawnie uzasadniony interes Administratora.

7. Udział Państwa w konferencji jest dobrowolny, a przetwarzanie danych jest prowadzone w celu wykonania prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora zgodnie z art. 6 ust 1 lit f RODO w  celu zorganizowania i zrealizowania wydarzenia edukacyjnego.

8. W każdym wypadku na podstawie art. 6 ust 1 lit f RODO przetwarzanie może być prowadzone w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora polegającego na kontakcie z Panem/Panią w celu ustalenia ewentualnych roszczeń, ochronie osób i mienia należącego do Administratora.

9. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby upoważnione (pracownicy, współpracownicy) przez Administratora oraz podmioty przetwarzające w imieniu Administratora danych, w szczególności: dostawcy zewnętrznych systemów teleinformatycznych, wspomagających działalność.

10. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG) Mając jednak na uwadze świadczenie przez podmioty z nami współpracujące, przy realizacji wsparcia usług teleinformatycznych  oraz infrastruktury IT czy korzystanie z FB, może spowodować przekazywanie danych poza obszar EOG. Dane będą należycie chronione w oparciu o certyfikaty privacy shield stosowane przez odbiorców danych. 

11. Przysługuje Panu/Pani prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych Państwa, dotyczących ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych. Prawo można zrealizować osobiście, korespondencyjnie lub na adres mailowy wskazany powyżej w pkt 1.

12. Przysługuje Panu/Pani prawo do cofnięcia zgody w każdym czasie. Prawo można zrealizować osobiście, korespondencyjnie lub na adres mailowy wskazany powyżej w pkt 1.

13. Na działania Administratora przysługuje Panu/Pani skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

14. W stosunku do Państwa nie będą podejmowane czynności polegające na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Dane będą przetwarzane w formie tradycyjnej i elektronicznej.

15. Administrator danych dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.

Warunki rezygnacji:

1.     Rezygnacji z udziału można dokonać pisemnie, nie później niż na 3 dni robocze przed planowanym wydarzeniem.

2.     Za datę złożenia rezygnacji ze szkolenia przyjmuje się dzień dostarczenia do siedziby Organizatora pisemnej formy rezygnacji (na adres Zakład Ratownictwa Medycznego WUM, ul. Litewska 14/16, 00-575 Warszawa, e-mail: stanyzagrozeniazyciaudzieci@wum.edu.pl ).

 

Punkty edukacyjne: Ratownikom medycznym zostanie przyznanych 5 punktów edukacyjnych.

 

Opłata za uczestnictwo:

Udział w konferencji jest bezpłatny.

 

Liczba miejsc jest ograniczona, o udziale decyduje kolejność zgłoszeń.

Za przyjęte zgłoszenie uznawane jest zgłoszenie, na które zgłaszający otrzymał mailową odpowiedź potwierdzającą przyjęcie zgłoszenia.

 

W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt:

stanyzagrozeniazyciaudzieci@wum.edu.pl

anna.czerkas@wum.edu.pl

tel. +48 22 116 92 07